Înregistrare
123
Email
Parolă
Confirmare parolă
Înainte
Număr de telefon
Nume de utilizator
Oraș
Adresa
Înainte
CNP
Prenume
Nume
Cardul de fidelitate din sala de jocuri Million
Termeni si Conditii

[1] Urmatorii Termeni si Conditii, impreuna cu Politica de protectie a datelor, Politica de cookies, Politici de prevenire si combatere a spalarii banilor, Politica de Joc Responsabil si Procedura de verificare a jucatorilor (kyc), reprezinta setul de reguli [Politici/Reguli Million] care guverneaza utilizarea Serviciilor Million de catre dvs.[Utilizatorul; Dvs].

[2] Va recomandam sa cititi cu atentie Politicile Million si sa va asigurati ca intelegeti pe deplin continutul acestora. Trebuie sa acceptati neconditionat Regulile Million, in conformitate cu Legislatia Aplicabila. Prin crearea unui Cont de Utilizator pe platforma Million, va exprimati neconditionat consimtamantul si aderati la Regulile Million si, din acest moment, Politicile Million au caracter obligatoriu pentru Dvs. Nu veti putea utiliza Serviciile Million daca nu veti respecta prevederile acestui Acord in integralitatea lui.

[3] Politicile Million reprezinta un contract juridic cu caracter obligatoriu si este incheiat intre Utilizator si Million – societatea Deep Games S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul in mun. Bucuresti, Sector 1, Soseaua Odai nr. 109-123.

[4] Orice referire la „Million”, „noi”, „noua” si „a noastra” vizeaza societatea Deep Games S.R.L., societatea ce urmeaza sa isi desfasoare activitatea de jocuri de noroc la distanta, prin intermediul website-ului million.ro.

[5] Se definesc urmatorii termeni de utilizare:

[6] [Acord] = inseamna contractul de licenta pentru utilizatorii finali care cuprinde Regulile Million incheiate intre Societate si Utilizator in conformitate cu Legislatia Aplicabila.

[7] [Legislatie Aplicabila] = inseamna toate legislatiile, reglementarile si oricare acte obligatorii si/sau linii directoare ale ONJN si ale oricarei autoritati de reglementare sau guvernamentale aplicabile (in functie de context) care se refera la obligatiile fiecarei parti in temeiul si/ sau in conformitate cu prezentul Acord.

[8] [Proprietate Intelectuala]:a) orice brevete, modele de utilitate, drepturi la inventii, marci comerciale, marci de servicii, semne, denumiri comerciale, stiluri comerciale, sigle, nume de domenii utilizate de Million pentru a oferi Serviciile Million; b) tot continutul de pe Website, inclusiv, dar fara a se limita la, orice parte a serviciilor Million, imagini, filme, grafica, design, fotografii, imagini in miscare, animatii, videoclipuri, muzica, audio si text; c) orice alte drepturi de autor, know-how, inventii, secrete comerciale, informatii confidentiale sau orice drept analog sau conex celor de mai sus.

[9] [Servicii Million] = inseamna programele informatice si toate jocurile de cazino, precum si toate celelalte jocuri, servicii, produse si orice continut conex, inclusiv Produse ale Tertilor, indiferent daca acestea pot fi descarcate de dvs. sau nu, accesibile sau utilizate in alt mod de dvs. prin intermediul Website-ului si care va permit sa participati la serviciile furnizate de Million.

[10] [ONJN] = inseamna Oficiul National pentru Jocuri de Noroc din Romania.

[11] [Website] = inseamna million.ro

[12] [Cont de Utilizator] = dupa cum este definit in Clauza 16 si urmatoarele.

[13] Teritoriu = va insemna Romania.

[14] Serviciile Million va sunt oferite de catre Societate pentru uz personal in conditiile prezentului Acord si puteti utiliza Serviciile Million doar daca: a) sunteti o persoana cu varsta de 18 ani sau mai mult; b)           accesati Serviciile Million numai din Teritoriu; c)     nu sunteti rezident al unei jurisdictii in care jocurile de noroc sunt interzise de lege.

[15] Prin crearea unui Cont de Utilizator, pe langa garantiile si declaratiile prevazute in prezentul Acord, Utilizatorul declara si garanteaza ca a citit Regulile Million, le intelege pe deplin continutul, nu a fost constrans in vreun fel si respecta in mod liber si in cunostinta de cauza regulile Million, fara rezerve.

Contul de Utilizator

[16] Pentru a utiliza Serviciile Million, Utilizatorii trebuie sa deschida un Cont inregistrandu-se pe Website. Un Utilizator poate avea un singur Cont pentru accesarea Serviciilor Million prin intermediul Website-ului. Este interzis ca un utilizator sa deschida mai multe Conturi pe Website. Daca Million ia cunostinta de conturile multiple deschise de un Utilizator, Million va inchide astfel de conturi si va retine sumele de bani depuse in astfel de conturi.

[17] Pentru a deschide Contul de Utilizator, trebuie sa urmati toti pasii indicati pe Website si sa completati formularul de inregistrare cu toate informatiile solicitate, respectiv: a) numele si prenumele; b)adresa de domiciliu; c)data nasterii; d)   CNP; e)o confirmare expresa a faptului ca Utilizatorul are peste 18 ani; f)    numarul de telefon; g)          adresa de e-mail;h)  Nume de Utilizator: i)        Parola; j)acceptarea Termenilor si Conditiilor; k)         La alegerea dvs., puteti opta pentru comunicari de marketing si, de asemenea, oricand puteti retrage acest consimtamant.

[18] Million va poate solicita sa furnizati date cu caracter personal si documente suport (cum ar fi o copie a cartii de identitate sau a pasaportului, dovada adresei de resedinta sau pe cea a domiciliului, CNP-ul, adresa dvs. de e-mail, detaliile cardului dvs. de credit sau alte metode de plata) pentru a-si respecta obligatiile impuse de Legislatia Aplicabila. Sunteti de acord sa furnizati numai informatii adevarate, complete si actualizate si sunteti de acord in continuare sa actualizati aceste informatii, dupa cum este necesar, pentru a le mentine adevarate, complete si actualizate.

[19] Million isi rezerva dreptul de a solicita in orice moment documente care fac dovada varstei dvs. pentru a se asigura ca persoanele sub 18 ani nu folosesc Serviciile Million. Daca nu este furnizata o dovada suficienta cu privire la varsta sau orice alte date personale sau cu privire la documentele solicitate sau daca Million suspecteaza ca nu indepliniti cerintele pentru utilizarea Serviciilor Million, Million isi rezerva dreptul de a respinge solicitarea de inregistrare, suspenda sau inchide Contul dvs. de Utilizator si de a va interzice, temporar sau permanent, utilizarea serviciilor Million.

[20] Sunteti pe deplin responsabil pentru asigurarea autenticitatii datelor dvs. personale. Daca orice informatii personale furnizate catre Million sunt inexacte sau nu sunt actualizate, trebuie sa anuntati Million si sa le actualizati cat mai curand posibil. Va obligati sa va actualizati informatiile personale din Contul de Utilizator. Million isi rezerva dreptul de a bloca Contul Utilizatorului in cazul in care nu respectati obligatiile prevazute in mai sus.

[21] Utilizatorul nu va permite niciunei alte persoane, inclusiv unui minor, sa utilizeze sau sa reutilizeze contul, sa acceseze si/ sau sa utilizeze orice material sau informatii de pe site, sa accepte orice premiu sau acces si/ sau sa participe la Serviciile oferite. Daca avem motive intemeiate sa credem ca vreunul dintre Utilizatori a permis unei alte persoane sa foloseasca sau sa reutilizeze Contul de Utilizator, ne rezervam dreptul, de a bloca Contul de Utilizator imediat si/ sau de a inchide Contul respectiv imediat. Toate castigurile obtinute prin permisiunea data oricui sa utilizeze sau sa refoloseasca Contul vor fi anulate iar sumele retinute sau dupa caz supuse restituirii.

[22] Daca un Cont de Utilizator este detinut sau utilizat de un minor (o persoana cu varsta sub 18 ani sau care, in functie de jurisdictia aplicabila in statul de resedinta, este considerata minora, chiar daca a implinit varsta de 18 ani), contul va fi inchis imediat. Pariurile plasate vor fi considerate nule, iar sumele depuse in Cont vor fi restituite in conditiile legii, pentru a se evita proceduri de charge back.

[23] Utilizatorul are obligatia ca imediat ce indeplineste calitatea de Persoana Expusa Public, sa informeze Million. Pentru incalcarea acestei obligatii va asumati responsabilitatea si declarati ca sunteti de acord sa exonerati si sa despagubiti Million pentru orice fel de responsabilitate, incluzand fara limitare cheltuieli de judecata, onorarii de avocat, pentru orice consecinte rezultand din comportamentul dvs culpabil, asa cum vor fi stabilite de catre instantele judecatoresti competente.

[24] Datele dvs. personale furnizate catre Million sunt utilizate in conformitate cu Politica de protectie a datelor.

[25] Pentru crearea Contului de Utilizator, Utilizatorul va declara datele sale de acces la inregistrare, respectiv Numele de Utilizator, care identifica in mod unic Utilizatorul pe platforma Societatii; Parola, care este secreta si serveste la confirmarea identitatii Utilizatorului.

[26] Sunteti pe deplin responsabil pentru pastrarea confidentialitatii datelor de acces.

[27] Million verifica acuratetea informatiilor furnizate de dvs. in timpul procesului de inregistrare sau in orice moment ulterior.

[28] Suma maxima admisa pentru depunere in Contul de Utilizator este echivalentul in lei a valorii de 200 euro, indiferent daca suma este depusa prin una sau mai multe tranzactii independente sau corelate, pana cand Million nu verifica autenticitatea datelor furnizate (procedura de kyc).NU se vor putea efectua retrageri de sume din Contul dvs. de Utilizator pana cand Million nu verifica autenticitatea datelor furnizate de dvs.

[29] Suma minima care este acceptata de Million la prima depunere in Contul de Utilizator depinde de metoda de plata utilizata si este afisata pe Website, in sectiunea metode de plata. Prin inregistrarea pe Website, Utilizatorul declara si se angajeaza, fiind constient de sanctiunile prevazute de legea penala romana, ca sursa fondurilor depuse in contul Utilizatorului este legala si ca fondurile nu au fost obtinute prin frauda si/ sau alte mijloace ilegale. Utilizatorul poarta intreaga raspundere pentru originea fondurilor depuse/ creditate in Contul de Utilizator. Utilizatorul declara si recunoaste ca Million nu are posibilitatea legala de a verifica, in prealabil, originea fondurilor depuse de Utilizatori, conform prevederilor legale. De asemenea, Million nu va fi raspunzator in niciun fel in cazul in care autoritatile competente constata ca sumele depuse de Utilizator provin din activitati ilegale. Daca, pe baza datelor si informatiilor obtinute intr-o etapa ulterioara, Million va avea suspiciuni si/ sau indicatii ca sumele depuse in Contul Utilizatorului deriva din surse ilegale, va informa imediat organele de cercetare penala competente.

[30] Daca in termen de 30 de zile calendaristice de la data primei dvs. depuneri, nu ne furnizati toate informatiile sau documentatia solicitata, sau numele dvs. apare pe lista utilizatorilor auto-exclusi sau indezirabili, Contul de Utilizator va fi inchis, iar soldul din Contul de Utilizator va fi remis la bugetul de stat.

[31] Este interzisa detinerea de conturi multiple de joc, sub nume sau denumiri diferite.

[32] Pentru acele situatii in care nu ati efectuat nicio tranzactie pe contul dvs in decursul unei perioade de 1 an, contul dvs va fi considerat ca fiind inactiv si inchis. Orice sold pozitiv existent va fi creditat pe contul bancar declarat. Pentru situatiile in care detaliile de plata sunt mai sunt valabile sau sunt invalide, iar fondurile respective nu pot fi transferate, veti fi contactat de catre Departamentul Clienti, in vederea comunicarii unor detalii bancare valide. De la momentul initierii contactului cu dvs, aveti un termen de 1 an de zile pentru a ne furniza noile detalii de plata, in vederea transferarii soldului pozitiv. Pentru situatiile in care nu ne veti comunica detalii valide, la expirarea perioadei de 1 an, orice sume existente pe contul de joc vor fi transferate catre bugetul de stat.

[33] Din momentul crearii contului de utilizator si acceptarii Politicilor Million si pana la inchiderea contului din orice motive, Million va acorda un drept limitat, neexclusiv, personal, necesionabil, netransmisibil, ne-sublicentiabil, revocabil de a utiliza serviciile Million pentru uz si divertisment personal.

[34] Toate Drepturile de proprietate intelectuala cu si in legatura cu Website-ul si serviciile Million apartin acestuia si/sau partenerilor Million.

[35] Fiecare Utilizator declara ca este de acord:

[36] sa nu distribuie, redistribuie, vinde, inchirieze, cedeze, transfera, tranzactiona, inchiria, publica sau sub-licentia toate sau o parte din Serviciile Million catre orice terta persoana;

[37] sa nu descarce sau sa efectueze copii ale Serviciilor Million, fie integral, fie partial;

[38] Sa nu creeze sau sa identifice codul sursa al tuturor sau oricarei portiuni a Serviciilor Million sau a lucrarilor derivate, modifica, adapta, incerca sa decompileze, sa descifreze, sa dezasambleze, sa reconstituie prin inginerie inversa, sa decripteze jocurile;

[39] Sa nu inregistreze date pe pagina de website, referitoare la programe software, automate, sau sa utilizeze orice metode de screen scraping;

[40] Sa nu permita niciunui tert accesul la contul sau de utilizator;

[41] Intelegeti pe deplin fiecare dintre Utilizarile Interzise enumerate in Clauza [35]. de mai sus si sunteti de acord ca veti fi singurul responsabil pentru orice daune, costuri sau cheltuieli care decurg din sau in legatura cu orice Utilizare Interzisa. Ne veti notifica imediat dupa ce ati luat cunostinta deorice Utilizare Interzisa de catre o persoana si ne veti oferi asistenta rezonabila cu privire la orice investigatii pe care le desfasuram in legatura cu informatiile furnizate de dvs. in acest sens.

[42] Sunteti de acord sa acordati Million o permisiune pe o durata nedeterminata, irevocabila, gratuita, universala, sub-licentiabila pentru a reproduce, transfera, modifica, adapta si/sau edita orice continut furnizat de dvs. catre Million, sub rezerva dispozitiile legale aplicabile.

[43] Serviciile Million pot fi utilizate exclusiv sub rezerva detinerii de fonduri suficiente pe contul de utilizator, iar Million va accepta un pariu numai daca suma totala a fondurilor din Contul dvs. de Utilizator este mai mare decat miza plasata.

Sunteti de acord ca fondurile depuse in contul dvs. vor fi utilizate exclusiv doar pentru a juca  jocurile care se gasesc pe Site-urile noastre. Astfel, fondurile depuse vor fi supuse unei conditii minime de pariere de cel putin o data, pentru valoarea depusa. Vom avea dreptul sa va suspendam sau sa va  inchidem contul daca consideram in mod rezonabil sau avem motive sa credem ca                         depuneti fonduri fara intentia de a plasa pariuri in jocuri. In astfel de circumstante, putem raporta acest lucru autoritatilor competente. 

[44] Orice depunere si/sau retragere va putea fi efectuata exclusiv prin metodele de plata (procesatorii de plati) pusi la dispozitie de catre Million.

[45] Ne rezervam dreptul de a inceta contractul cu dvs in masura in care numele de pe cardul de debit / credit / metoda de plata utilizata nu corespunde cu datele declarate de catre dvs si cu cele din cartea de identitate furnizata.

[46] Million nu acorda credit jucatorilor sai, iar mizele plasate sunt acceptate, sub conditia de a detine fonduri suficiente pe contul de utilizator pentru a plasa un pariu.

[47] Sub rezerva dispozitiilor legale, Million poate aplica limite de depuneri sau retrageri in urma unor verificari specifice efectuate pe Contul de Utilizator sau in functie de metoda de plata aleasa pentru procesarea unei tranzactii, limite impuse de catre legislatia aplicabila sau de catre procesatorii de plati utilizati.

[48] Sub rezerva dispozitiilor legale, Million va putea retine si/sau confisca fondurile depuse in Conturile de Utilizator daca Million are motive sa creada ca Regulile Million au fost incalcate sau exista suspiciuni de utilizare frauduloasa sau inadecvata a Serviciilor Million.

[49] Nu ne asumam nicio raspundere cu privire la datele pe care ni le declarati in ceea ce priveste detaliile de plata. Sunteti pe deplin responsabil daca datele declarate sunt incorecte sau incomplete, raspunzand pentru orice pierderi, daune, cheltuieli si costuri ca urmare a oricaror plati gresite.

[50] Intelegeti si acceptati ca exista un interval de timp necesar pentru verificarea pe motive de securitate si/sau AML, inainte de a putea prelucra retragerile sau depozitele dvs. Million va respecta limitele de timp impuse de legislatia in vigoare si va informa Utilizatorul in cazul in care sunt efectuate verificari suplimentare sau alte proceduri de catre Million.

[51] Pentru situatiile in care contul dvs este alimentat cu fonduri ce nu va apartin, indiferent de ratiunea ce a stat la baza (eroare tehnica, umana, etc..), Million isi rezerva dreptul de a anula aceste tranzactii si de a retine aceste fonduri, sub rezerva dispozitiilor legale aplicabile.

[52] Ne rezervam dreptul de a anula orice tranzactii efectuate utilizand fonduri creditate incorect/ eronat, de a ingheta si retine aceste fonduri si de a anula orice castiguri ulterioare datorate dvs. Daca ati retras fonduri inainte ca o astfel de tranzactie sa fie anulata de Million, fara a aduce atingere altor cai de atac si actiuni care pot fi disponibile pentru noi prin lege, suma platita in mod eronat va constitui o datorie a dvs. catre noi. Pentru astfel de situatii, in limitele legale, Million isi rezerva dreptul de a efectua corectii pe contul dvs de utilizator.

[53] Ne rezervam dreptul de a implementa limite privind depunerile in Contul de Utilizator. Limitele privind depunerile pot fi configurate utilizand instrumentele puse la dispozitie in Conturile de Utilizator sau in urma solicitarii dvs. trimisa catre Departamentul Clienti Million.

[54] Daca utilizati o metoda de plata asociata unui cont bancar care nu va apartine si/ sau utilizati fonduri care nu va apartin, inclusiv utilizarea unui instrument de plata furat, clonat sau neautorizat, ne rezervam dreptul de a trata orice astfel de depozit in cont ca invalid (si orice castiguri rezultate din acest depozit ca fiind nule) pana cand toate verificarile relevante vor fi finalizate in mod satisfacator.

[55] In functie de verificarile efectuate in legatura cu Contul de Utilizator sau de metodele de plata, pot fi aplicate taxe pentru retrageri. Va rugam sa verificati Sectiunea plati de pe million.ro.

[56] Fondurile dvs disponibile pentru retragere vor putea fi retrase numai prin acceeasi metoda de plata utilizata pentru depunere.

[57] In conformitate cu Legislatia Aplicabila, Million va retine taxele si impozitele pe care le datorati atunci cand retrageti fondurile din Contul de Utilizator.

[58] Million isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula o retragere daca sunt necesare verificari suplimentare in conformitate cu Politica AML.

[59] Million isi rezerva dreptul de a implementa limite la retrageri. Limitele retragerilor pot fi configurate utilizand instrumentele puse la dispozitie in Conturile de Utilizator sau in urma solicitarii dvs. trimisa catre Million.

[60] Million nu este responsabil pentru penalitati, intreruperi ale serverului, intarzieri sau alte probleme tehnice sau de intretinere legate de jocurile de noroc si care se datoreaza unor terti. Eventualele restituiri se vor efectua conform deciziei echipei de management si in limitele legale. Million nu va fi raspunzatoare pentru daunele sau pierderile care sunt considerate sau pretinse a fi avut loc in legatura cu Website-ul sau continutul acestuia, inclusiv, dar fara a se limita la, intarzieri sau intreruperi in operarea sau transmiterea datelor, pierderi sau coruperi, probleme de comunicare, utilizarea necorespunzatoare a Website-ului sau a continutului de catre orice persoana sau orice erori sau omisiuni in continutul acestuia.

[61] Pentru defectiunile in sectiunea Casino, toate jocurile sunt declarate nule. Daca un joc este inceput, dar intrerupt din cauza unei defectiuni a sistemului, Million va rambursa suma pariata prin creditarea acesteia in Contul dvs. de Utilizator si, daca nu mai exista, platindu-va intr-o metoda aprobata; daca aveti un credit acumulat in momentul intreruperii jocului, suma va fi creditata in Contul dvs. de Utilizator sau, daca Contul nu mai exista, acesta va va fi platit intr-o maniera aprobata.

[62] In cazul unei intreruperi a participarii la un joc de noroc, dupa ce un Utilizator a plasat un pariu, ca urmare a unei intreruperi a sistemelor de telecomunicatii sau a unei erori in sistemul IT al participantului care il impiedica sa continue jocul, jocul se va termina singur si, atunci cand eroarea sistemului este remediata, rezultatul jocului va fi disponibil pe pagina de joc a Utilizatorului.Daca Utilizatorul castiga, suma castigata va fi debitata in contul sau.

[63] Pe baza deciziilor departamentelor interne, Million organizeaza ocazional campanii promotionale in timpul carora Utilizatorii pot primi Bonusuri, castiguri, premii, recompense in diferite forme, sub rezerva Legislatiei Aplicabile si a Regulilor Million („Premii Million”).

[64] Fiecare Premiu Million este supus prezentului Acord si propriilor termeni si conditii specifice, inclusiv, dar fara a se limita la, orice cerinte potentiale de pariere si la orice alte conditii specifice.

[65] Million poate, in anumite circumstante, sa crediteze contul unui jucator cu asa-numitii „bani bonus”. Conditiile de creditare a bonusului (ex. Campanii promotionale) si valoarea bonusului sunt determinate de Million, stabilite pe Site si in termenii si conditiile specifice promotiilor.

[66] Banii bonus sunt indicati si afisati separat in Contul Jucatorului. Jucatorul isi poate juca si miza banii bonus doar dupa ce este epuizata balanta cu bani reali, iar odata ce termina cerinta de rulaj a bonusului, banii bonus ramasi, daca exista, vor fi convertiti in bani reali si vor deveni disponibili pentru retragere. Termenii si conditiile specifice pentru bonusuri vor fi publicate pe site-ul web odata cu lansarea ofertelor bonus.

[67] Din cand in cand, va putem oferi bonusuri si diverse stimulente financiare (acestea sunt denumite in mod colectiv „Bonus(uri)” in Termeni), inclusiv, dar fara a se limita la, bani bonus si/sau rotiri gratuite.

[68] Fiecare oferta de Bonus va este oferita conform acestor Termeni si Conditii, de asemenea, in conformitate cu termenii si conditiile specifice fiecarei oferte de Bonus, asa cum va vor fi puse la dispozitie pe pagina in care este activat Bonusul. Trebuie sa cititi cu atentie atat acesti Termeni, cat si termenii si conditiile specifice pentru bonus inainte de a activa un Bonus. Prin activarea oricarui Bonus, indicati ca acceptati termenii si conditiile specifice ale unui astfel de Bonus. In cazul unor discrepante, termenii si conditiile generale vor prevala fata de Termenii si Conditiile Bonusului.

[69] Desi este posibil sa avem o serie de Bonusuri oferite, puteti avea un singur Bonus activ la un moment dat. Daca doriti sa acceptati o alta oferta de Bonus, trebuie mai intai sa indepliniti cerintele de pariere ale Bonusului anterior sau soldul total al Contului Dvs. (sold real si soldul bonusului) trebuie sa fie zero. Puteti vedea bonusul dvs. activ in sectiunea Bonusuri a site-ului web.

[70] Toate Bonusurile noastre sunt limitate la unul pe persoana, pe gospodarie, pe computer si pe adresa IP, daca nu se specifica altfel. Toate Bonusurile de „bun venit” sunt destinate doar clientilor nostri incepatori, ceea ce inseamna ca astfel de Bonusuri sunt valabile doar atunci cand deschideti prima data un cont pe site, cu conditia sa nu fi avut niciodata un cont la noi si sa nu activati niciodata niciun alt Bonus de „bun venit”.

[71] Daca nu se specifica altfel, fiecare oferta de bonus este valabila numai la data la care v-a fost trimisa initial.

[72] Majoritatea bonusurilor noastre pot fi activate numai dupa ce (sau in acelasi timp) efectuati o depunere (numita „Depozit asociat”) in contul dumneavoastra. Daca nu se specifica altfel, Depozitul Asociat minim pentru un Bonus de „bun venit” este de 50 lei sau echivalent in alta moneda. Puteti vedea Depozitul asociat minim necesar pentru a activa un Bonus pe pagina Bonusului respectiv. Depozitul asociat minim trebuie depus intr-o singura tranzactie, de exemplu 100 lei, dar nu 2 x 50 lei.

[73] Unele oferte bonus necesita activare manuala. In acest caz, trebuie sa activati Bonusul dorit din lista din subsectiunea Bonusuri disponibile aflata in sectiunea Bonusuri.

[74] Daca acceptati sau activati un Bonus din greseala, puteti alege sa renuntati la Bonus si sa il eliminati din Contul dvs.

[75] Toate Bonusurile noastre au o cerinta de pariere pe care trebuie sa o indepliniti inainte de a putea retrage suma Bonusului, suma Depozitului Asociat si orice castig potential. Cerinta de pariere aplicabila fiecarui Bonus specific este stabilita in termenii si conditiile speciale ale Bonusului respectiv. Cerinta de pariere este declarata ca un multiplicator al sumei bonusului si/sau al sumei depozitului asociat (de exemplu, x30).

[76] Aceasta inseamna ca pentru a indeplini cerinta de pariere trebuie sa efectuati suma totala de pariuri egala cu valoarea Bonusului respectiv si/sau Depozitului Asociat inmultita cu multiplicatorul (de exemplu, o suma de Bonus de 100 lei sau o alta valuta echivalenta cu o cerinta de pariere de x30 inseamna ca trebuie sa faci pariuri pentru o suma totala de 3000 lei sau echivalent in alta moneda. In cazul in care se precizeaza ca cerinta de pariere se aplica si pentru Depozitul Asociat, o suma de Bonus de 100 lei sau echivalent in alta valuta cu o cerinta de pariere de x30 inseamna ca trebuie sa faci pariuri pentru o suma totala de 3000 lei sau echivalent in alta valuta plus de 30 de ori Depozitul Asociat). Unele cerinte de pariere pot fi limitate de perioada de timp in care trebuie sa le indepliniti.

[77] Cand faci un pariu in timp ce un Bonus este activ (adica nu au fost indeplinite cerintele de pariere) si nu ai niciun Sold Real, suma unui astfel de pariu va fi luata din Soldul tau Bonus si suma castigata din astfel de pariu va fi plasat in soldul dvs. de bonus.

[78] Cand faci un pariu in timp ce un Bonus este activ (adica cerintele de pariere nu au fost indeplinite) si ai si un Sold Real, atat pariul, cat si castigurile/pierderile vor fi impartite intre Soldul Real si Soldul Bonusului, asa cum este definit. in cadrul urmatoarelor subpropozitii:

[79] Ori de cate ori este plasat un pariu, mai intai vor fi folosite fondurile din Balanta Reala, apoi fondurile din Balanta Bonus.

[80] Castigurile obtinute din mize plasate din Balanta Reala, vor fi distribuite in Balanta Reala.Castigurile obtinute din mize plasate din Balanta Bonus, vor fi distribuite in Balanta Bonus, pana la indeplinirea conditiilor de rulaj.

[81] In cazul in care in Balanta Reala nu exista fonduri suficiente, miza va fi constituita din fonduri ce pot proveni atat din Balanta Reala cat si din Balanta Bonus iar orice castig generat astfel va fi distribuit in cote procentuale, echivalente cu procentajul mizei utilizate din fiecare Balanta in parte.

[82] Castigurile rezultate din plasarea unui pariu ce include in miza atat, bani din Balanta Reala, cat si din Balanta bonus, vor fi distribuite astfel incat Balanta Reala sa revina la valoarea initiala dinaintea plasarii mizei, restul fondurilor urmand a fi repartizate in Balanta Bonus.

[83] Pentru fiecare pariu plasat in timp ce un bonus este activ, doar sumele fiecarui pariu deduse din Soldul Bonusului vor contribui la cerintele de pariere ale bonusului corespondent.

[84] Suma Bonusului si toate castigurile obtinute cu Soldul Bonusului vor fi disponibile pentru retragere numai dupa ce cerintele de pariere sunt indeplinite.

[85] Daca Soldul dvs. Total scade sub 0,1 lei sau echivalent in alta moneda inainte de indeplinirea cerintei de pariere, atunci Bonusul corespunzator va fi pierdut automat.

[86] Suma Depozitului Asociat va fi plasata in Soldul Real al Contului Dvs. si va fi retrasa, sub rezerva celorlalte prevederi ale acestor Termeni.

[87] Daca solicitati retragerea Soldului Real in timp ce un Bonus este activ, Soldul Bonusului va fi pierdut.

[88] Dupa ce indepliniti cerinta de pariere, suma actuala din soldul dvs. de bonus asociata cu bonusul respectiv (adica suma bonusului plus eventualele castiguri, daca exista) va fi transferata in soldul dvs. real si va deveni disponibila pentru retragere, sub rezerva celelalte prevederi ale acestor Termeni.

[89] Daca nu se specifica altfel in Termenii si Conditiile specifice ale ofertei de Bonus, toate Bonusurile au o cerinta de pariere de 30 de ori (x30) asupra sumei Bonusului si a Depozitului. Caștigurile in bani reali rezultate din rulajul bonusului sunt limitate la 1000 RON sau echivalent in alta moneda, daca nu se specifica in mod expres altfel. Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati Termenii si Conditiile specifice aplicabile fiecarui Bonus, inainte de a-l utiliza. Daca incercati sa retrageti o suma care depaseste limita mentionata anterior sau orice alta limita reglementata prin acesti Termeni si Conditii, va fi platita numai suma maxima admisa.

[90] Rotirile gratuite va permit sa jucati runde ale jocurilor specificate fara a va folosi celelalte solduri. Toate castigurile obtinute din astfel de rotiri gratuite vor fi plasate in Soldul Bonusului si vor avea o cerinta de pariere de 1 data (x1) inainte ca Soldul Bonusului sa poata fi retras, cu exceptia cazului in care se prevede altfel in termenii si conditiile specifice ale ofertei de Bonus.Daca o oferta de Bonus consta atat din rotiri gratuite, cat si din alte Bonusuri, cerinta de pariere de mai sus pentru castigurile din rotiri gratuite va fi suplimentara si nu in locul cerintei de pariere a celorlalte Bonusuri.Cu exceptia cazului in care este specificat altfel, toate rotiri gratuite trebuie sa fie jucate in termen de 24 de ore de la activare, dupa care orice rotiri gratuite neutilizate vor fi anulate automat.

[91] Bonusurile fara depunere (adica Bonusurile care nu necesita activarea unei depuneri) au o cerinta de pariere de 30 de ori (x30) din valoarea Bonusului, daca nu se specifica altfel. Va rugam sa retineti ca toate Bonusurile fara depunere au o rambursare maxima de 1000 lei sau echivalent in alta moneda, daca nu se specifica altfel. Daca castigati mai mult decat suma maxima de retragere folosind Bonusul fara depunere, toate castigurile peste suma maxima de retragere vor fi anulate si pierdute. Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati termenii si conditiile specifice aplicabile fiecarui Bonus inainte de a-l utiliza. Daca incercati sa retrageti o suma care este mai mare decat suma maxima de retragere, va va fi platita numai suma maxima de retragere, iar toate celelalte castiguri vor fi anulate si redate. In plus, cu exceptia cazului in care relatia noastra cu dvs. este incheiata, veti putea retrage castigurile obtinute printr-un Bonus fara depunere, numai dupa ce efectuati cel putin o depunere cu succes in contul dvs.; aceasta se adauga altor cerinte pentru retrageri conform acestor Termeni.

[92] Bonusurile noastre sunt destinate ca o recompensa pentru dvs. si sunt strict in scopuri de divertisment. Ne rezervam dreptul de a revizui utilizarea bonusurilor si jocul dvs. pentru a detecta abuzul de bonusuri si jocul neregulat in orice moment, inclusiv inainte de procesarea oricaror retrageri. Aceasta include dublarea pariurilor dupa ce runda de joc a fost incheiata. In cazul in care avem o suspiciune rezonabila ca a avut loc un joc neregulat sau un abuz de bonusuri sau suspiciuni cu privire la activitati care sunt sau pot constitui spalare de bani, finantare a terorismului si/sau orice alta activitate ilegala conform oricarei legi aplicabile, ne rezervam dreptul de a anula bonusurile dvs. si toate castigurile obtinute prin parierea Bonusului si a Depozitului Asociat. Actiunile considerate joc neregulat si abuz de bonus includ, dar nu se limiteaza la urmatoarele: pariuri in marja egala zero sau scazuta sau pariuri de acoperire.

[93] Utilizarea fondurilor bonus exclusiv pentru a progresa in stadiul unui joc pana la un punct in care rotirile viitoare au o sansa mai mare de castig, o sansa crescuta la o plata mai mare, sau o sansa crescuta de a juca o runda bonus este, de asemenea, considerata joc abuziv si poate conduce la anularea castigurilor, anularea retragerilor in asteptare si anularea soldului contului rezultat. Conturile jucatorilor cu practici abuziv pot fi inchise.

[94] Ne rezervam dreptul de a exclude orice jucator din orice oferte de bonus. Ne rezervam dreptul de a modifica sau de a anula orice Bonus, daca consideram ca orice problema tehnica sau alt eveniment impiedica utilizarea Bonusului conform intentiei.

[95] Pentru situatiile in care intampinati probleme de natura tehnica, cum ar fi deconectarea sau blocarea unei sesiuni de joc sau legate de dispozitivul utilizat in timpul unei runde de joc, toate informatiile despre joc si mizele plasate raman accesibile pana la momentul cand redeschideti acelasi joc. Astfel veti putea continua runda neterminata, accesand acelasi joc. In cazul in care nu puteti sau nu reusiti sa accesati jocul / sesiunea neterminata si decideti sa plasati un alt pariu in alt joc intre timp, balanta bonus va fi anulata. Daca runda nefinalizata a fost declansata cu o miza plasata in bani bonus, vor fi anulate si castigurile bonus derivate.Acest lucru se aplica doar pentru mizele plasate cu bani bonus. Pentru mizele in bani reali, puteti finaliza runda neterminata in orice moment, iar orice castig potential asociat mizelor in bani reali nu este anulat pana cand runda nu va fi finalizata. Acolo unde este posibil, jucatorii vor fi informati printr-un mesaj de tip pop-up la conectare si la lansarea jocului atunci cand urmeaza sa se finalizeze o runda bonus neterminata. De asemenea, Million va informa jucatorii cand vor pierde sau se va anula o runda bonus.

[96] Bonusul va fi anulat impreuna cu toate castigurile ce decurg din acesta in urmatoarele cazuri:

a) Cand Utilizatorii incalca Regulile Million;

b) cand Utilizatorii incalca termenii si conditiile oricarei campanii Bonus;

c) in cazul oricaror incercari si/ sau suspiciuni de frauda;

d) cand Utilizatorul nu a furnizat documentele solicitate in timpul procesului de cunoastere a clientelei;

e) cand un Utilizator deschide mai multe conturi pentru a primi mai multe Bonusuri;

f) atunci cand un Utilizator sau un grup de Utilizatori, datorita Bonusurilor, asigura profituri garantate indiferent de rezultatul evenimentelor pe care au pariat;

g) Million isi rezerva dreptul de a anula orice Bonus al oricarui Utilizator, in orice moment si din orice motiv.

[97] Million isi rezerva dreptul de a anula orice pariuri si castigurile rezultate din aceasta atunci cand Utilizatorii plaseaza pariuri sigure, care asigura profituri garantate indiferent de rezultatul evenimentelor de pariere. Deciziile Million privind Bonusurile sunt definitive.

[98] Daca se suspecteaza orice abuz al unui Bonus, Million poate retine Bonusuri, precum si castigurile rezultate din acesta, poate anula orice Bonusuri active sau viitoare, poate bloca sau restrictiona accesul la anumite pariuri si produse, inchide Contul de Utilizator si recupera toate daunele suferite.

[99] Daca intervin probleme tehnice, cum ar fi deconectarea, blocarea jocului, probleme ale dispozitivului in timpul unei runde de pariere bonus, toate informatiile despre joc si pariurile plasate sunt stocate pana cand redeschideti exact acelasi joc. Puteti continua runda neterminata din punctul la care s-a intrerupt accesand din nou acelasi joc. In cazul in care nu puteti sau nu reusiti sa accesati din nou acelasi joc si decideti sa plasati un alt pariu intre timp, runda incompleta a jocului va deveni nula si castigurile asociate vor fi pierdute.

[100] Rotiri gratuite. Utilizatorii vor putea folosi rotiri gratuite, pentru anumite jocuri si in conditii specifice, cum ar fi numarul de rotiri gratuite sau valoarea rotirii.

[101] Acordarea de rotiri gratuite este aprobata de departamentele interne relevante ale Million, inclusiv, dar fara a se limita la, departamentul de marketing.

[102] Conditiile pentru utilizarea fiecarei rotiri gratuite, cum ar fi evenimentul/ promotia pentru care este acordat, mecanismul de atribuire, restrictiile privind utilizarea rotirilor gratuite (de exemplu, pentru unul sau mai multe jocuri), cerintele de pariere si acordarea castigurilor sunt stabilite pentru fiecare campanie in parte.

[103] Abuzul de Bonusuri include, dar nu se limiteaza la urmatoarele:

a) incalcarea Termenilor si Conditiilor Bonusului, a pariurilor gratuite sau a oricaror alte campanii promotionale;

b) jocul doar cu Bonusuri in timp ce sunt retrase toate depozitele minime pentru a fi eligibil pentru promotie;

c) orice situatii pe care Million le califica drept abuz de Bonus.

Daca exista o suspiciune rezonabila ca Utilizatorul a comis sau a incercat sa abuzeze de Bonus, Million isi rezerva urmatoarele drepturi:

a) sa retina, la decizia sa, Bonusul alocat Utilizatorului si orice castiguri ce decurg din acesta;

b) sa revoce, sa respinga sau sa retraga o oferta bonus facuta Utilizatorului si/ sau sa blocheze accesul la Serviciile Million;

c) sa excluda Utilizatorul din orice campanie promotionala viitoare;

d) sa inchida Contul de Utilizator cu efect imediat.

[104] Daca exista suspiciuni rezonabile ca o serie de pariuri au fost plasate de un client sau de un grup de clienti, care, ca urmare a unui Bonus, a unei rotiri gratuite sau a oricarei alte oferte promotionale, are ca rezultat profituri garantate Utilizatorului indiferent de rezultat, Million isi rezerva dreptul de a recupera Bonusul si de a stabili pariurile la cota corecta, de a anula pariurile gratuite si/ sau castigurile Bonusului.

[105] Evenimente in afara controlului nostru:

[106] Nu ne vom afla intr-o situatie de incalcare a acestor Termeni si Conditii si nici nu vom fi raspunzatori pentru nicio intarziere in indeplinirea oricarei obligatii pe care le avem in temeiul acestor Termeni si Conditii,  daca o astfel de intarziere sau neexecutie rezulta dintr-un eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil.

[107] Million nu garanteaza ca utilizarea Serviciilor Million va fi neintrerupta, fara erori, fara virusi sau fara erori. Serviciile Million va sunt furnizate „ca atare” si Million declina prin prezenta orice si toate garantiile sau reprezentarile, exprese sau implicite, legate de Serviciile Million.

[108] Daca utilizarea de catre Utilizatori a Serviciilor Million este intrerupta din cauza unei defectiuni a retelelor de comunicatii ale Utilizatorilor, a serviciului de acces la Internet, a sistemului informatic sau a dispozitivului si care ii impiedica sa continue sa utilizeze Serviciile Million dupa plasarea unui pariu, Million va lua toate masurile rezonabile pentru a relua Serviciile Million. Daca reluarea Serviciilor Million nu este posibila, Million va depune eforturi rezonabile pentru:

a) a anula jocul; si

b) a returna fondurile pariate in Contul de Utilizator.

[109] Million nu poate fi tinut raspunzator pentru nicio intrerupere sau orice alte incidente in timpul utilizarii Serviciilor Million, daca acestea se datoreaza oricarui tip de deficienta a retelelor de telecomunicatii si a serviciului de acces la Internet utilizat de Utilizatori.

[110] Million nu poate fi tinut raspunzator daca exista o eroare in continutul notificarilor de orice fel sau daca Utilizatorii nu primesc notificari. Notificarile sunt in beneficiul Utilizatorilor.

[111] Prin incheierea acestui Acord, sunteti de acord, declarati si garantati ca:

[112] sunteti unicul responsabil sa actionati in conformitate cu Legislatia Aplicabila, precum si cu Regulile Million;

[113] veti actiona in nume propriu. Inregistrarea unei persoane in numele alteia este strict interzisa. Nu trebuie sa actionati in numele sau din partea altei persoane;

[114] indepliniti cerintele stabilite la Clauza [114] de mai sus;

[115] ati furnizat Million informatii adevarate, complete si corecte;

[116] veti raporta sau declara orice retrageri, inclusiv orice castiguri, daca o astfel de raportare este ceruta de Legislatia Aplicabila, autoritatile fiscale sau alte autoritati si sunteti singurul responsabil pentru plata oricaror impozite sau comisioane.

[117] Million nu ofera consultanta in materie fiscala si/ sau juridica. Daca doriti sa obtineti sfaturi cu privire la astfel de probleme, trebuie sa solicitati consultanta unor consilieri calificati.

[118] sunteti pe deplin constient de faptul ca jocurile de noroc implica riscuri financiare si sunteti pe deplin si singurul responsabil pentru orice pierderi suferite atunci cand utilizati Serviciile Million;

[119] nu sunteti angajat, agent sau reprezentant al Million sau al afiliatilor sai sau orice alta persoana careia i se interzice sau ar trebui sa se abtina de la utilizarea Serviciilor Million;

[120] nu sunteti inclus in niciun registru sau baza de date a jucatorilor exclusi sau dependenti;

[121] fondurile depuse in contul de utilizator nu provin din activitati ilegale;

[122] va veti abtine de la utilizarea Contului de Utilizator pentru orice activitati ilegale;

[123] nu veti abuza sau profita de orice eroare sau incidente tehnice ale Serviciilor Million. Nu veti dezvalui nicio informatie cu privire la o eroare sau incidente tehnice legate de Serviciile Million. Daca profitati sau divulgati orice informatii despre o eroare sau incident, Million isi rezerva dreptul de a urmari toate caile legale disponibile pentru a remedia toate daunele suferite drept consecinta;

[124] nu trebuie sa abuzati de Bonusuri si alte oferte promotionale;

[125] in cazul unei creditari incorecte a contului de joc sau a contului bancar, trebuie sa ne notificati imediat prin e-mail la [email protected];

[126] nu sunteti jucator profesionist in niciun joc oferit de Million (de exemplu, numararea numerelor la Blackjack, etc.);

[127] nu considerati ca Website-ul sau serviciile sale sunt ofensatoare sau nu sunt echitabile;

[128] cand depuneti bani, sunteti autorizat sa utilizati cardul bancar si nu utilizati un card dintr-o jurisdictie in care pariurile si jocurile de noroc sunt interzise.

[129] Million isi rezerva dreptul de a rezilia prezentul Acord, de a inchide Contul de Utilizator si de a retine fondurile depuse in Contul de Utilizator in cazul incalcarii de catre Utilizator a oricareia dintre declaratiile si garantiile prevazute mai sus.

[130] Conditiile si orice disputa sau revendicare aparuta in legatura cu acestea, obiectul sau formularea acestora (inclusiv litigiile sau revendicarile necontractuale), vor fi guvernate de legile romane. Orice litigiu sau revendicare care decurge din legatura cu Termenii sau formularea acestora (inclusiv litigii sau reclamatii extracontractuale) va fi supus exclusiv jurisdictiei instantelor din Bucuresti.

[131] Million va depune toate eforturile rezonabile pentru a raspunde reclamantilor dvs., prezentand rezultatele verificarilor in termen de 14 zile de la data depunerii reclamatiei. Pentru ca Million sa respecte termenul mentionat anterior, trebuie sa ne furnizati informatii exacte si complete cu privire la identitatea dvs. si toate detaliile relevante cu privire la reclamatiei dvs., in caz contrar, aceasta perioada poate fi prelungita. In cazul in care o disputa nu poate fi rezolvata intre Million si Utilizator, reclamatia trebuie trimisa catre un reprezentant al ONJN prin intermediul http://onjn.gov.ro.

[132] Million isi rezerva dreptul de a inchide orice pariu in asteptare sau pretins pariu in asteptare care face obiectul unei dispute in ceea ce priveste orice termen al pariului, pentru a minimiza consecintele financiare ale pariului in asteptarea solutionarii litigiului si orice astfel de inchidere va fi valabila ca si cum ar fi fost facuta cu Politicile Million.

[133] Relatia dintre noi si dvs. si orice alte persoane care se angajeaza, din partea noastra, sa furnizeze site-ul web si Serviciile, nu va fi considerata in niciun moment drept un parteneriat, un acord de incredere, asociere in participatie, o agentie sau o relatie juridica a orice fel.

[134] Intelegeti si sunteti de acord in mod expres ca puteti primi comunicari de la noi in format electronic. Comunicarile electronice pot fi postate pe paginile din cadrul Site-ului si/sau transmise la adresa dumneavoastra de e-mail inregistrata in Cont. Toate comunicarile in format electronic vor fi considerate ca fiind facute „in scris” si ca fiind primite cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare de la data postarii sau transmiterii, indiferent daca ati primit sau nu ati preluat corespondenta. Ne rezervam dreptul, dar nu ne asumam nicio obligatie de a va furniza comunicari in format hartie. Va rugam sa retineti ca orice comunicari transmise in conformitate cu acest paragraf vor fi guvernate de Politica noastra de confidentialitate.

[135] Million isi rezerva dreptul de a retine fondurile depuse si/ sau castigurile din pariurile rezultate in cazul in care stabilim ca un card de credit sau de debit a fost utilizat in mod abuziv sau utilizat in mod fraudulos. Million va raporta autoritatii competente orice problema de utilizare inadecvata sau frauduloasa a oricarui card de credit sau de debit. In cazul unor astfel de evenimente, Million isi rezerva dreptul de a rezilia prezentul Acord, de a inchide Contul de Utilizator si de a retine fondurile din Contul de Utilizator.

[136] Million poate utiliza serviciile furnizate de Tertii Prestatori de Servicii pentru a urmari si stoca informatii tehnice pe dispozitivul Utilizatorilor. Acceptati ca aceste date pot fi utilizate pentru a lua decizii privind investigatiile in cazul in care Conturile de Utilizator nu au fost operate cu buna credinta, inclusiv, dar fara a se limita la, preluarea Conturilor de Utilizator, abuz de bonus sau pariuri, operatiuni de Conturi de Utilizator multiple, abuz de metode de plata etc.

[137] Million isi rezerva dreptul de a inchide Conturile de Utilizator si de a anula orice pariu sau toate pariurile facute in incercarea de a insela Million. Aceasta include, dar nu se limiteaza la, situatii in care un Cont de Utilizator este utilizat de catre alta persoana decat Utilizatorul.

[138] Veti despagubi si veti fi obligat sa platiti catre Million, la cerere, toate costurile, cheltuielile, taxele sau pierderile suferite sau datoriile suportate de Million (inclusiv orice pierderi directe, indirecte sau accesorii, orice pierdere de profit si prejudiciere a reputatiei) care rezulta direct sau indirect din activitatea dvs. frauduloasa, necorespunzatoare, inselatoare, manipulativa, inadecvata sau inacceptabila in alt mod (indiferent daca este sau nu ilegala), asa cum vor fi ele stabilite de catre instantele competente. Fara a aduce atingere celor de mai sus, daca Million va avea motive sa suspecteze, ca sunteti implicat in activitati frauduloase sau necorespunzatoare, acest Acord va fi reziliat fara notificare prealabila, Contul dvs. de Utilizator va fi inchis si fondurile din Contul de Utilizator vor fi retinute de Million.

[139] Cu exceptia castigurilor care vi se cuvin in mod legal si sub rezerva Termenilor si Conditiilor Million, raspunderea Million fata de dvs. este limitata la cea mai mare dintre:

a) in cazul in care o astfel de raspundere se refera la un pariu specific, valoarea unui astfel de pariu platit de dvs.;

b) in cazul in care o astfel de raspundere se refera la aplicarea gresita a fondurilor din Contul dvs. de Utilizator, suma care a fost pierduta sau plasata gresit;

c) in cazul in care o astfel de raspundere se refera la orice incalcare de catre noi a oricarei obligatii a prezentului Acord: 5.000 RON.

[140] Confirmati si sunteti de acord, cu exceptia cazului in care se prevede altfel in prezentul document, ca Million nu va fi raspunzator pentru niciun fel de daune directe, indirecte sau accesorii sau daune reprezentand profitul nerealizat care decurg din orice reclamatie sau actiune in baza contractului sau a legii.

[141] Nimic din prezentul Acord nu va fi considerat ca exclude, restrictioneaza sau limiteaza raspunderea pentru:

a) deces sau vatamari corporale decurgand din neglijenta;

b) orice raspundere (inclusiv orice daune indirecte sau accesorii sau daune de profituri nerealizate) pentru frauda, fals in declaratii, fapte savarsite cu intentie ; sau

c) orice raspundere care nu poate fi exclusa sau limitata, prin lege.

[142] Un Cont de Utilizator poate fi inchis sau suspendat prin instrumentele disponibile pe Website. Ori de cate ori aveti nevoie de ajutor in acest sens, va rugam sa contactati serviciul de asistenta pentru clienti al Million.

[143] Un Cont de Utilizator poate fi inchis numai daca soldul contului este zero. Inainte de a solicita inchiderea Contului dvs. de Utilizator, va rugam sa retrageti sumele existente.

[144] Million se angajeaza sa se asigure ca clientii sai utilizeaza Serviciile Million in siguranta si in mod responsabil. Am creat o Politica privind Jocurile de Noroc Responsabile care urmareste sa va asigure ca nu sunteti expus unor potentiale riscuri cauzate de efectele negative ale jocurilor de noroc. Puteti sa va excludeti de la utilizarea Serviciilor Million sau sa setati limite specifice pentru a va bucura de serviciile noastre in mod responsabil. Va rugam sa contactati serviciul de asistenta pentru clienti al Million pentru informatii suplimentare.

[145] Million poate verifica periodic Conturile pentru a monitoriza orice activitate pe care ar putea sa o considere neobisnuita. In acest caz, Million isi rezerva dreptul de a suspenda un Cont de Utilizator in timpul anchetei, fara notificare prealabila.

[146] Million isi rezerva dreptul de a refuza inregistrarea unui Utilizator sau de a suspenda un Cont de Utilizator daca numele de utilizator ales poate fi considerat insultator si/ sau imoral de catre Million, in limba romana sau in orice alta limba, sau care ar putea ofensa alti Utilizatori. Suspendarea poate avea loc in orice moment. Dupa orice masura de suspendare, Utilizatorul pentru care a fost luata o astfel de masura va fi informat prin intermediul unuia dintre mijloacele disponibile inregistrate in Contul Utilizatorului.

[147] Fara a deroga de la celelalte prevederi ale prezentului Acord, Million poate respinge cererea dvs. de inregistrare, poate denunta prezentul Acord, inchide Contul de Utilizator si retine toate sumele depuse in Contul de Utilizator, daca intervine oricare dintre urmatoarele evenimente:

a) Utilizatorul nu indeplineste cerintele stabilite in Termeni si Conditii;

b) aveti mai multe Conturi de Utilizator sau utilizati Datele de Acces ale altor Utilizatori pentru a va conecta la Conturile lor de Utilizator. In acest caz, atat Contul dvs. de Utilizator, cat si Contul de Utilizator al celuilalt Utilizator, vor fi inchise definitiv;

c) ati incalcat oricare dintre garantiile sau declaratiile prevazute in Clauza 8.1 de mai sus;

d) ati dezvaluit Numele de Utilizator si parola unor terte-parti, permitandu-le sa utilizeze Serviciile Million;

e) ati efectuat rambursari si /sau ati refuzat sau anulat orice plata efectuata de dvs. referitoare la Serviciile Million;

f) ati utilizat Serviciile Million in alte scopuri decat cele mentionate aici sau ati utilizat Serviciile Million cu rea-credinta;

g) ati utilizat Serviciile cu incalcarea Legislatiei Aplicabile.

[148] Million isi rezerva dreptul de a inchide un Cont de Utilizator din orice motiv, fara sa va anunte in prealabil. In acest caz, fondurile depuse in Contul de Utilizator vor fi transferate in contul dvs. bancar. Atunci cand inchiderea Contului de Utilizator se datoreaza incalcarii de catre dvs. a prezentului Acord sau a oricaror Reguli Million, Million va retine fondurile depuse in Contul dvs. de Utilizator. Daca detaliile dvs. de plata nu sunt valabile, va vom notifica si informa ca fondurile pot fi retrase in termen de un an de la notificare. La expirarea unui an, soldul pozitiv din cadrul Contului de Utilizator va fi transferat la bugetul de stat.

[149] La incetarea prezentului Acord, nu veti mai putea utiliza Serviciile Million.

[150] Prezentul Acord poate fi cesionat numai de catre Million, in totalitate sau partial, in orice moment fara notificare prealabila.

[151] Daca nu insistam, in orice moment, asupra indeplinirii stricte a oricareia dintre obligatiile din Termeni, daca nu exercitam un anumit drept sau remediu la care avem dreptul in temeiul Termenilor, aceasta nu va constitui o renuntare la aceste drepturi si nu va va elibera de obligatia de a fi in conformitate cu astfel de obligatii. O inactiune din partea noastra cu privire la orice drept nu va constitui o renuntare la niciun alt drept. Nicio renuntare din partea noastra cu privire la Termeni nu va fi efectiva decat daca este exprimata ca o renuntare si va este comunicata in scris, in conformitate cu paragraful 93 de mai sus.

[152] Daca vreo prevedere a acestor Termeni si Conditii va fi calificata de catre orice autoritate sau instanta competenta ca fiind nula, ineficienta sau excesiva, in totalitate sau in parte, celelalte prevederi ale acestor Termeni si Conditii  vor  continua sa ramana in vigoare si sa aiba efect deplin.

[153] Ne rezervam dreptul de a modifica si actualiza Regulile Million in orice moment. Veti fi informat cu privire la aceste modificari ale Million. Trebuie sa va abtineti de la utilizarea Serviciilor Million daca nu sunteti de acord cu Regulile Million actualizate sau modificate.

[154] Toate drepturile care nu sunt acordate in mod expres de Million sunt rezervate.

[155] Regulile Million nu sunt menite sa afecteze in niciun fel drepturile pe care le poate avea un Utilizator in conformitate cu legislatia Romana privind protectia consumatorilor.

[156] Nicio renuntare la orice incalcare a oricarei dispozitii a Politicile Million nu constituie o renuntare la o incalcare anterioara, concomitenta sau ulterioara a acelorasi prevederi sau a altor prevederi ale prezentului Acord, si nicio renuntare nu produce efecte decat daca este facuta in mod expres, in scris si semnata de un reprezentant autorizat al oricareia dintre partile care renunta.

Politica de protectie a datelor

INTRODUCERE

In aceasta Politica, trimiterile la "noi", "noi", "nostru" si "Million" inseamna compania Deep Games S.R.L. („Societatea”). Trimiterile la "dumneavoastra" si „dvs” se refera la persoana care utilizeaza website-ul nostru si ne furnizeaza informatii cu caracter personal („Utilizatorul”).

Million ofera servicii de jocuri de noroc online, denumite (colectiv “Servicii”). Societatea s-a angajat ferm sa protejeze drepturile utilizatorilor sai in ceea ce priveste confidentialitatea. Astfel, a fost adoptata si implementata Politica de protectie a datelor, ce reprezita o sinteza a practicilor noastre de protectie de datelor, inclusiv cu privire la modul in care colectam, utilizam, comunicam si protejam Datele personale, precum si in ceea ce priveste drepturile de care beneficiati cu privire la Datele dvs personale.

In cuprinsul Politicii de protectie a datelor veti regasi informatii cu privire la:

  • CE INFORMATII COLECTAM?
  • CONDITII DE PROCESARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • PREVEDERI CU PRIVIRE LA PROTECTIA MINORILOR
  • CUM UTILIZAM INFORMATIILE COLECTATE?
  • ACTIVITATI DE MARKETING
  • CU CINE PARTAJAM DATELE?
  • TRANSFERUL INTERNATIONAL DE INFORMATII
  • TEHNOLOGIILE TERTE DE URMARIRE 
  • SERVICIILE FURNIZATE DE SI CATRE TERTE PARTI
  • PASTRAREA DATELOR PERSONALE
  • DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
  • CUM ASIGURAM PASTRAREA DATELOR DVS IN SIGURANTA
  • MODIFICARI ADUSE POLITICII DE PROTECTIE A DATELOR
  • CUM NE PUTETI CONTACTA

Va recomandam sa cititi cu atentie Politica de protectie a datelor si sa o utilizati exclusiv pentru a putea lua decizii in cunostinta de cauza. Prin accesarea site-urilor web Million, a aplicatiilor mobile, sau prin crearea unui cont de joc prin intermediul Serviciilor noastre, confirmati ca ati citit si ati inteles prezenta Politica de protectie a datelor.

Societatea furnizeaza Serviciile prin intermediul urmatoarelor aplicatii si platforme (denumite colectiv “Platformele”):

  • Site-uri de Internet, inclusiv prezentul site web;
  • Aplicatii software descarcabile ("Software"), precum aplicatii native ce sunt distribuite prin intermediul magazinelor de aplicatii mobile si software pentru desktopuri PC si Mac ce pot fi descarcate in calculator;
  • Aplicatii online nedescarcabile (de ex. aplicatii flash, aplicatii HTML5, etc.); 
  • Aplicatii pentru Facebook si alte canale de comunicare social media. 

CE INFORMATII COLECTAM?

Colectam doua categorii de informatii de la utilizatorii nostri:

  • Date personale

Prima categorie de informatii pe care o colectam este alcatuita din acele date care identifica sau pot identifica in mod rezonabil o persoana (“Date personale”). Datele personale colectate pot fi:

  • Detalii despre cont: La deschiderea unui cont si inregistrarea pentru utilizarea Serviciilor vi se va solicita sa furnizati anumite date despre dumneavoastra, precum: numele si prenumele, adresa e-mail, sexul, data nasterii, CNP, varsta, adresa de domiciliu, nr. ID, codul fiscal, numarul de telefon si ocupatia. Suplimentar, este posibil sa colectam anumite informatii in functie de cerintele cuprinse in diferite politici de cunoastere a clientului („KYC”), politici de prevenire si combatere a spalarii banilor si finantarii terorismului („AML”), respectiv sursa fondurilor utilizate in activitatea de jocuri de noroc desfasurata pe website-ul nostru.
  • Un act de identitate emis de o autoritate competenta: In anumite situatii este posibil ca in cadrul procesului de verificare a identitatii sa vi se solicite sa prezentati o copie a unui document de identitate emis de o autoritate competenta. Va rugam sa retineti ca aceste informatii sunt necesare pentru functionalitatea Serviciilor.
  • Informatii despre jocuri: Pentru a putea furniza Serviciile, inregistram automat diferite informatii aferente contului dumneavoastra, precum modul de utilizare a Serviciilor, inclusiv tranzactiile, depunerile, soldul, retragerile, bonusurile si castigurile. De asemenea, culegem informatii si despre eventualele probleme sau tipologii de dependenta de jocurile de noroc, pe baza tiparelor de joc in utilizarea serviciilor noastre, pentru a asigura un mediu de joc responsabil.
  • Informatii financiare: Pentru ca dumneavoastra sa va puteti bucura de Serviciile Million (de ex. plasare miza, bonus, etc.), vor fi colectate de la dumneavoastra date cu privire la platile efectuate pe platforma de joc, respectiv: valuta, numarul cardului de credit (primele si ultimele 4 cifre), metoda de plata, detaliile contului bancar.
  • Informatii voluntare: Colectam informatii pe care ni le furnizati voluntar. Atunci cand interactionati cu noi, sau comunicati cu noi prin email sau prin alte servicii de comunicare, precum in functia chat si in jocuri, partajati anumite informatii despre dumneavoastra prin utilizarea Serviciilor. Includem aici acele informatii pe care doriti sa ni le comunicati in scopul imbunatatirii si dezvoltarii relatiei cu dumneavoastra, precum si mentinerii unui nivel corespunzator al satisfactiei dvs, ca urmare a utilizarii Serviciilor. Includem aici: informatii referitoare la starea civila, pasiunile si interesele, precum si orice alte informatii pe care ni le comunicati, in cadrul sondajelor de marketing).
  • Informatii cu privire la dispozitivele utilizate: Colectam anumite detalii de conectare si informatii cu privire la dispozitiv, software si hardware, care va pot identifica, precum: identificatorii unici ai dispozitivului (de ex. UDID, IMEI, adresa MAC), amprenta browserului, adresa IP si date de geolocatie.
  • Convorbirile telefonice: inregistram sau monitorizam convorbirile telefonice, in scop de asistenta, pregatire si/sau securitate a clientilor nostri.
  • Evenimente: in timpul evenimentelor desfasuram interviuri si efectuam fotografii si filmari in care pot aparea asistenti, vorbitori, sponsori sau expozanti. Daca in fotografiile si filmarile efectuate apareti ca participant, vorbitor, sponsor sau expozant, putem folosi fotografiile si filmarile respective in scop promotional. De asemenea, putem folosi interviurile in scop promotional (citat).
  • Retelele de socializare: la inregistrarea prin contul dintr-o retea de socializare (precum contul de Facebook, acolo unde este aplicabil), pentru a utiliza Serviciile sau de a conecta contul de jucator cu cel din retea, vom avea acces la informatii de baza din contul dumneavoastra din reteaua de socializare, precum numele, data nasterii, fotografia profilului, lista de prieteni, precum si acele informatii pe care le-ati facut publice pe un astfel de cont.
  • Date pe care le colectam de la terti: Colectam date personale de la furnizori de servicii terti, precum informatii despre istoricul de credit de la agentii de creditare si alte informatii financiare relevante pentru furnizarea Serviciilor, informatii adunate in scopul verificarii identitatii si prevenirii activitatilor frauduloase sau ilegale.
  • Date nepersonale

Cea de a doua categorie de informatii este alcatuita din informatii neidentificate si neidentificabile asociate unui utilizator / unor utilizatori, care pot fi facute disponibile sau adunate din modul de utilizare a Serviciilor de catre acesta ("Date nepersonale").

Datele nepersonale colectate sunt compuse din informatii tehnice si informatii de utilizare agregata, iar multe contin, printre altele, sistemul de operare al utilizatorului, tipul de browser, rezolutia ecranului, limba browserului si a tastaturii, "fluxul de clickuri al utilizatorului" si activitatea in cadrul Serviciilor, perioada de timp in care utilizatorul a vizitat serviciile si marcajele de timp aferente, etc.

Pentru evitarea neintelegerilor, eventualele date nepersonale conectate sau asociate cu date personale vor fi considerate date personale atata timp cat exista o asemenea conexiune sau legatura.

Tipuri de date nepersonale pe care le colectam de la sau despre dumneavoastra:

  • Istoricul autentificarilor si informatii tehnice: Pentru a spori functionalitatea Serviciilor si a va oferi o experienta de utilizare mai buna colectam, informatiile tehnice transmise de dispozitivul dumneavoastra, inclusiv anumite informatii despre software si hardware (de ex. tipul browserului si sistemul de operare utilizate de dispozitiv, preferinta lingvistica, durata de accesare si numele domeniului site-ului web de pe care v-ati conectat la Servicii, etc.).
  • Informatii asociate jocurilor: inregistram informatii asociate jocurilor precum, printre altele, depunerile, bonusurile, durata sesiunii de joc si scorurile maxime. De asemenea, este posibil sa partajam si sa publicam aceste informatii pe oricare dintre platformele noastre.
  • Informatii despre dispozitiv si conexiune: In scopuri de securitate si de detectare si prevenire a fraudelor colectam informatii din dispozitivul pe care il utilizati. De exemplu, daca utilizati un software asociat cu activitati frauduloase (de ex. roboti, malware, etc.) este posibil sa strangem informatii cu privire la celelalte programe software care ruleaza simultan cu cel de detectie sau sa verificam daca conexiunea pe care o utilizati se face printr-un VPN sau proxy.
  • Informatii analitice: Colectam informatii despre modul in care utilizati Serviciile, precum utilizarea aplicatiilor, fisiere jurnal, activitatea utilizatorului (de ex. pagini vizitate, timpul petrecut pe anumite pagini, navigare online, clickuri, actiuni, etc.), marcaje de timp, alerte, etc. Informatiile sunt colectate in scopuri precum, printre altele, depanarea erorilor si bugurilor, precum si in scopuri de cercetare si analiza a modului in care utilizati Serviciile.
  • Informatii anonime: Este posibil sa anonimizam informatiile colectate de Servicii sau prin alte metode, astfel incat acestea sa nu fie suficiente pentru a va identifica. Utilizarea si dezvaluirea unor asemenea informatii nu este supusa niciunei restrictii din prezenta Politica de protectie a datelor si pot fi dezvaluite tertilor, fara nicio limitare si in orice scop, precum scopuri publicitare sau de marketing.

CONDITII DE PROCESARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  • Indeplinirea unui contract, conformarea cu o obligatie legala
    Este necesar sa va procesam datele personale daca acestea trebuie folosite in indeplinirea obligatiilor contractuale (Termeni si Conditii) sau pentru a respecta obligatiile legale ce ne revin, inclusiv dar fara limitare, conformitatea cu conditiile licentei de organizare a jocurilor de noroc, legislatia pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii terorismului, verificarea identitatii utilizatorilor etc.
  • Interese legitime

Procesam datele personale atunci cand consideram ca aceast lucru este in interesul nostru       legitim (sau al unei terte parti) si numai cu conditia ca procesarea sa nu prejudicieze interesele Utilizatorului, drepturile si libertatile acestuia. 

Procesare conforma cu interesele legitime: (i) dezvaluirea datelor personale uneia sau mai multor companii asociate/filiale ca urmare a unei restructurari sau in scopuri de administrare interna; (ii) detectarea si retinerea datelor ce apartin celor cu probleme de joc responsabil; (iii) procesarea cu scopul de securizare a retelei si informatiilor, inclusiv prevenirea accesului neautorizat la reteaua noastra de comunicatii electronice; (iv) pastrarea integritatii Serviciilor noastre prin combaterea, raportarea si partajarea de informatii asociate unor tipare de pariere suspecte sau unor activitati frauduloase; (v) respectarea cerintelor de reglementare si statutare; (vi) dezvoltarea unei scheme de recompensa adaptate jucatorilor; (vii) partajarea datelor personale cu consultantii si prestatorii de servicii profesionale (precum auditori, avocati) pentru asigurarea conformitatii cu cerintele de reglementare si cu cele mai bune practici in domeniu.

  • Consimtamantul
    Procesarea de catre noi a datelor personale este necesara in primul rand pentru a va putea furniza Serviciile. In anumite ocazii, este posibil sa va solicitam consimtamantul pentru procesarea datelor personale. In astfel de cazuri, datele personale vor fi procesate conform consimtamantului obtinut si veti avea posibilitatea de a va retrage consimtamantul, in scris, in orice moment.
  • Categorii speciale de date personale

Procesarea de catre noi a datelor personale poate implica uneori si categorii speciale de date personale, precum cele cu privire la rasa sau origine etnica (conform definitiei din Articolul 9 din RGPD). Vom procesa astfel de informatii si le vom dezvalui autoritatilor competente (precum autoritatii de reglementare, parchete, etc.), daca este necesar in scopurile urmatoare (in masura permisa de legislatia in vigoare): (i) prevenirea sau detectarea unei actiuni ilegale, (i) prevenirea fraudelor, practicilor gresite sau altor conduite nepotrivite, daca obtinerea consimtamantului poate impiedica activitatile respective. In plus, este posibil sa procesam si sa dezvaluim aceste date daca este necesar in scopul protejarii bunastarii economice a Utilizatorului (sau a tertilor), (precum detectarea si pastrarea de informatii asociate celor cu probleme de joc responsabil).

PREVEDERI CU PRIVIRE LA PROTECTIA MINORILOR 

Serviciile nu sunt destinate persoanelor cu varsta sub 18 ani, din perspectiva utilizarii Serviciilor. Daca nu ati implinit varsta de 18 ani la momentul accesarii Serviciilor, nu trebuie sa descarcati sau sa utilizati Serviciile, nici sa ne transferati date personale.

Ne rezervam dreptul de a accesa si verifica orice date personale colectate de la dumneavoastra. Daca aflam ca un utilizator care nu are varsta legala a majoratului a partajat date, putem elimina datele respective, daca nu sunt necesare pentru a ne conforma cu o obligatie legala sau statutara. Daca aveti motive sa credeti ca un minor ne-a transmis astfel de date, va rugam sa ne contactati (datele noastre de contact sunt disponibile in sectiunea "Contact").

CUM UTILIZAM INFORMATIILE COLECTATE?

Utilizam datele personale in scopurile prezentate mai jos:

  • Pentru configurarea, gestionarea si actualizarea contului;
  • Pentru furnizarea si operarea Serviciilor (precum in scopuri de pariere si procesare plati)
  • Pentru comunicarea cu dumneavoastra, pentru a va mentine la curent cu ultimele actualizari ale Serviciilor si cu ofertele speciale;
  • Pentru a va stabili statutul de VIP, unde este cazul;
  • Pentru promovarea Serviciilor, precum ai pentru a va trimite materiale publicitare;
  • Pentru desfasurarea de analize, in scop statistic si de cercetare, pentru imbunatatirea Serviciilor in functie de nevoile si interesele dumneavoastra (precum intocmirea de rapoarte agregate despre utilizarea anumitor functii ale Serviciilor);
  • In scopuri de gestionare a relatiilor cu clientii, pentru sustinerea si repararea unde este cazul a Serviciilor, precum si pentru a raspunde intrebarilor;
  • Pentru a ne permite sa dezvoltam, particularizam si sa imbunatatim constant Serviciile, pe baza preferintelor comune a utilizatorilor;
  • Pentru a va oferi un mediu de joc responsabil;
  • Pentru comunicarea cu dumneavoastra si procesarea eventualelor cereri de exercitare a drepturilor utilizatorului;
  • Pentru identificarea si autentificarea accesului la anumite functii ale Serviciilor;
  • Pentru detectarea si prevenirea eventualelor activitati frauduloase sau a oricarui alt tip de activitate care poate periclita sau afecta negativ integritatea Serviciilor, inclusiv prin identificarea riscurilor asociate cu activitatile pe care le desfasurati in cadrul Serviciilor;
  • Pentru a investiga eventuale incalcari ale politicilor noastre si a Termenilor si Conditiilor Million, precum si pentru aplicarea acestora si a politicilor noastre;
  • Pentru investigarea si rezolvarea litigiilor asociate utilizarii Serviciilor;
  • Pentru a ne ajuta la indeplinirea obligatiilor ce ne revin in temeiul legislatiei aplicabile, inclusiv in scopul precizarii sursei fondurilor sau veniturilor sau dupa cum solicita alte autoritatile competente, inclusiv in cadrul unor procese juridice;
  • In plus, folosim datele personale pe baza consimtamantului specific si informat, cum ar fi pentru anumite activitati de marketing si promotionale.

In cazul in care nu v-ati exprimat consimtamantul, sau acesta a fost retras privind procesarea datelor personale de catre noi, este posibil sa va procesam in continuare datele personale (a) daca procesarea este necesara pentru executarea contractului (adica a Termenilor si Conditiilor) dintre dumneavoastra si noi; si/sau (b) daca procesarea este necesara pentru respectarea unei obligatii legale; (c) daca procesarea este necesara in scopul unui interes legitim al Societatii (inclusiv din motive de securitate sau marketing).

ACTIVITATI DE MARKETING

Compania va utiliza datele dumneavoastra personale, precum numele, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numarul de telefon, etc., in mod direct sau prin utilizarea serviciilor unor terte parti, in scopul de a va transmite materiale promotionale, informatii asociate Serviciilor, site-urilor web, aplicatiilor ce au legatura cu partenerii comerciali si afiliatii Societatii (denumiti colectiv: “Afiliati de marketing”).

De asemenea, putem partaja si divulga date personale Afiliatilor nostri de marketing pentru a va transmite diferite oferte de marketing, pe care noi sau Afiliatii nostri le consideram relevante pentru dumneavoastra. Afiliatii nostri pot utiliza aceste date personale pentru diferite tehnici de marketing, precum e-mail direct, posta, SMS si in scopuri de marketing prin telefon.

Va vom folosi datele personale in scopul de a va oferi materiale promotionale numai daca avem un interes legitim sa facem acest lucru, sau daca am obtinut consimtamantul dumneavoastra.

Aveti posibilitatea de a refuza oricand primirea de oferte de marketing din partea noastra sau a Afiliatilor nostri prin: respectarea instructiunilor disponibile in comunicarile de marketing, (precum selectarea linkului de dezabonare din e-mailurile promotionale), in sectiunea "Contul meu" pe website, sau prin contactarea departamentului de asistenta pentru clienti (datele noastre de contact sunt disponibile in sectiunea "Contact"). Va rugam sa retineti ca, chiar daca va dezabonati de la lista noastra de marketing, este posibil sa va trimitem in continuare actualizari si notificari referitoare la servicii.

Va rugam sa retineti: puteti controla primirea anumitor mesaje publicitare sau campanii prin intermediul setarilor oferite de respectivele platforme terte (de ex. Facebook).

Suplimentar, daca veti descarca oricare dintre aplicatiile noastre mobile pe dispozitivul dumneavoastra din AppStore sau Google Play, acolo unde este cazul, singura modalitate de a preveni primirea de notificari este prin schimbarea setarilor dispozitivului.

PUBLICITATEA DEDICATA

Pentru a va transmite reclame atunci cand vizitati Platforma si utilizati Serviciile, utilizam tehnologia de publicitate oferita de terti. Puteti opta sa nu mai primiti aceste mesaje.

CU CINE PARTAJAM DATELE?

Nu inchiriem, vindem sau partajam unor (“Destinatari”) terti datele dumneavoastra personale, cu exceptia situatiilor descrise in prezenta politica de protectie a datelor. Datele personale vor fi divulgate Destinatarilor numai in masura in care este necesar in scopul respectiv, asa cum se specifica in prezenta Politica de Protectie a datelor.

Suplimentar scopurilor listate in Politica de protectie a datelor, partajam datele personale cu Destinatarii respectivi pentru oricare dintre urmatoarele scopuri:

  • Stocarea acestor informatii in numele nostru, de exemplu prin utilizarea furnizorilor de servicii de cloud computing;
  • Procesarea acestor informatii pentru a ne ajuta in activitatea zilnica a Societatii(pentru procesarea platilor si depunerilor, autentificarea accesului dumneavoastra; auditarea activitatii Societatii noastre; detectarea si prevenirea activitatilor frauduloase sau ilegale; etc.);
  • Desfasurarea de cercetari, diagnosticare sau analiza tehnica;
  • Comunicarea de publicitate dedicata, materiale promotionale si informationale, in conformitate cu politica noastra de marketing (a se vedea mai sus, in sectiunea denumita "Activitati de Marketing");
  • De fiecare data cand consideram, de buna credinta, ca este necesar dezvaluirea pentru protectia drepturilor si a obligatiilor legale, aplicarea politicilor noastre (inclusiv Termeni si Conditii Million si Politica de protectie a datelor), protectia sigurantei dumneavoastra si a celorlalti, precum si pentru a investiga si preveni eventualele fraude, din motive de securitate sau pentru a ne ajuta cu orice alta problema tehnica aferenta.

TRANSFERUL INTERNATIONAL DE INFORMATII

Poate fi necesar in scopul prestarii Serviciilor si in masura necesara unui anumit scop, asa cum se stipuleaza in prezenta Politica de protectie a datelor, sa transferam datele personale in tari din afara spatiului economic european. Este posibil ca legea pentru protectia datelor si celelalte legi din tarile respective sa nu fie la fel de cuprinzatoare ca cele din Zona Economica Europeana.

Facem eforturi sustinute pentru a asigura protectia datelor dumneavoastra personale in conformitate cu Politica de protectie a datelor, prin mijloace contractuale (precum utilizarea de metode contractuale aprobate de Comisia Europeana privind transferul de date) sau alte mijloace (pentru a ne asigura ca in conformitate cu deciziile Comisiei Europene, jurisdictiile respective ofera un nivel de protectie adecvat).

Pentru informatii suplimentare privind transferul datelor personale in afara EEA va rugam sa ne contactati (datele noastre de contact sunt disponibile in sectiunea "Contact”)

TEHNOLOGIILE TERTE DE URMARIRE 

Atunci cand vizitati sau accesati Serviciile noastre (precum site-uri web sau aplicatii operate de noi sau cand interactionati sau intrati in contact cu continutul nostru), utilizam (si permitem tertilor sa utilizeze) notificari web, module cookie, pixeli, scripturi, etichete si alte ("tehnologii de urmarire").

Tehnologiile de urmarire ne permit sa colectam automat informatii despre dumneavoastra si activitatea pe care o desfasurati online, precum si despre dispozitivul pe care-l utilizati (calculator sau dispozitiv mobil), in diferite scopuri, precum imbunatatirea navigarii in cadrul Serviciilor noastre, imbunatatirea functionarii Serviciilor si personalizarea experientei dumneavoastra. Folosim aceste informatii pentru a colecta date statistice despre utilizarea Serviciilor noastre, pentru a efectua analize, a oferi un continut adecvat intereselor dumneavoastra si a administra serviciile utilizatorilor, editorilor, clientilor si partenerilor noatri.

Permitem unor terti sa colecteze informatii despre dumneavoastra prin Tehnologiile de urmarire. Pentru informatii suplimentare va rugam sa vizitati Politica de cookie. 

SERVICIILE FURNIZATE DE SI CATRE TERTE PARTI

Pe parcursul utilizarii Serviciilor este posibil sa intalniti linkuri catre site-uri, servicii sau aplicatii terte. Va rugam sa retineti ca prezenta Politica de protectie a datelor nu se aplica site-urilor web, serviciilor sau aplicatiilor terte, chiar daca sunt accesibile, descarcabile sau distribuite in alt mod prin intermediul Serviciilor.

Va rugam sa retineti ca asemenea site-uri web, servicii sau aplicatii terte sunt independente de Societate. Nu ne asumam nicio responsabilitate sau raspundere in ceea ce priveste aspectele de politica de confidentialitate sau eventuale alte aspecte legale asociate site-urilor si/sau serviciilor terte. Va recomandam sa cititi cu atentie politica de confidentialitate si termenii de utilizare a acestor site-uri web terte, deoarece se vor aplica Termenii si Conditiile acelor website-uri si nu Termeni si Conditii Million.

Este necesar sa evaluati intotdeauna cu atentie politicile lor de confidentialitate inainte de a oferi date personale tertilor.

Va asumati in cunostinta de cauza si in mod voluntar toate riscurile implicate in utilizarea site-urilor web, a serviciilor si aplicatiilor terte. Sunteti de acord ca nu ne revine nicio raspundere in ceea ce priveate asemenea site-uri web terte si modul in care le utilizati.

PASTRAREA DATELOR PERSONALE

Daca v-ati inregistrat un cont prin intermediul Serviciilor noastre, Societatea va pastra datele personale in timpul perioadei in care contul dumneavoastra este activ. In plus, Societatea va pastra datele personale pentru perioade suplimentare, strict necesare pentru a fi in masura sa isi indeplineasca obligatiile legale ce ii revin conform legislatiei aplicabile.

Suplimentar, este posibil ca Societatea sa va retina datele personale pentru perioade mai lungi, daca pastrarea acestora este necesara pentru interesele legitime ale Societatii, precum prevenirea fraudelor, din motive asociate jocului responsabil, rezolvarea sau exercitarea reclamatiilor in privinta unor posibile litigii, sau daca Societatea este instruita sa procedeze astfel de catre autoritatea de supraveghere.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

Puteti sa ne contactati oricand prin e-mail (datele noastre de contact sunt disponibile in sectiunea "Contact”)pentru a solicita:

  1. Accesarea sau stergerea datelor personale asociate dumneavoastra;
  2. Modificarea sau actualizarea datelor personale asociate dumneavoastra (de exemplu, daca considerati ca datele dumneavoastra personale sunt incorecte, puteti solicita corectarea sau stergerea acestora). Retineti ca puteti sa ne solicitati sa corectam erorile asociate datelor dumneavoastra personale (cu exceptia cazurilor in care acestea trebuie pastrate in formatul initial, conform legilor sau reglementarilor aplicabile);
  3. Restrictionarea sau incetarea oricarei utilizari in continuare a datelor dumneavoastra personale;
  4. Sa va transmitem datele personale pe care ni le-ati comunicat de bunavoie intr-un format lizibil electronic.
  5. De a formula obiectiuni fata de prelucrarea datelor personale;
  6. De a va retrage consimtamantul dat pentru activitatile de procesare (daca acestea sunt asociate consimtamantului si nu pe o baza legala diferita);
  7. De a nu fi subiectul unei decizii bazate exclusiv pe procesarea automata, inclusiv stabilirea profilului, care produce efecte juridice in ceea ce va priveate sau va afecteaza in mod similar, cu exceptia cazului in care aceasta procesare este necesara pentru executarea contractului dintre dumneavoastra si noi sau este bazata pe acordul explicit, asa cum se specifica mai jos.

Va rugam sa retineti ca aceste drepturi nu sunt absolute si solicitarile sunt supuse eventualelor cerinte legale, inclusiv reglementarilor jocurilor de noroc. De asemenea, este posibil sa rectificam, completam sau eliminam datele incomplete si incorecte, in orice moment in conformitate cu politicile noastre interne.

CUM VA PASTRAM DATELE IN SIGURANTA

Acordam o atentie deosebita implementarii si mentinerii sigurantei Serviciilor noastre si datelor dumneavoastra. Am implementat masuri de protectie fizice si tehnologice adecvate pentru a ajuta la prevenirea accesului neautorizat, la pastrarea securitatii datelor si la utilizarea corecta a informatiilor pe care le colectam online. Aceste masuri de protectie variaza pe baza sensibilitatii informatiilor pe care le colectam si stocam.

Pentru mentinerea sigurantei datelor utilizatorilor nostri folosim proceduri si metode de control standard in domeniu, precum:

  • Sisteme de prevenire a intruziunilor si Firewall;
  • Comunicatii criptate;
  • Autentificare si controlul accesului;
  • Functii de audit intern si extern; etc.

Desi luam masuri rezonabile pentru protectia informatiilor, nu putem fi responsabili pentru actiunile celor care obtin acces neautorizat sau abuzeaza de Servicii si nu garantam, in mod expres, implicit sau altfel, ca vom impiedica asemenea acces.

MODIFICARI ADUSE POLITICII DE PROTECTIE A DATELOR

Ne rezervam dreptul de a modifica prezenta Politica de protectie a datelor in orice moment, cu respectarea obligatiilor legale, astfel incat va recomandam sa accesati pagina noastra in mod frecvent, pentru a fi la curent cu ultima versiune a politicii.

Vom transmite notificari privind modificarile substantiale aduse Politici de protectie a datelor, a Serviciilor si/sau va vom transmite un e-mail privitor la asemenea modificari la adresa de e-mail comunicata. 

Toate modificarile aduse Politicii de protectie a datelor intra in vigoare la data specificata pentru "Ultima revizuire", iar utilizarea in continuare a Serviciilor de catre dumneavoastra dupa data "Ultimei revizuiri" va constitui acceptarea modificarilor respective si acordul dumneavoastra de a le respecta.

CUM NE CONTACTATI?

Daca aveti intrebari in legatura cu Politica noastra de protectie a datelor, ne puteti contacta la adresa de email [email protected].

Vom depune eforturi pentru a va raspunde intr-un interval de timp rezonabil. Daca nu sunteti multumiti de raspunsul nostru, puteti formula o plangere la autoritatea responsabila cu supravegherea datelor.